Nuffnang

Tuesday 20 November 2012

lelaki kuat bebel... bule?

salam semua..
aku nak cerita ni, aku da tak tahan tahap gaban dengan 1 lelaki hamboi..lelaki ke...? adoiii
mamat ni dia punya bebel mengalahkan perempuan ko tau...coiii
hari ni dia da start kerja sebab baru blk dari celebrate deepavali..huhuhuhu seminggu aku aman tijah..aman seaman amannya hidup aku.
malang nasib aku sebilik dengan orang macam ni.actually kami bertiga, 2 lelaki 1 perempuan, perempuan tu aku le..hahahhaah
masalahnya yang seorang ni jenis kuat bebel tahap dewa.jangan la korang start borak dengan dia, habis la 1 dunia punya cerita dia cerita..pastu cerita yang sama pasal dia...bab ni yang paling aku dan sorg lagi tak tahan. ko nak cerita sampai 1000x pe kes... aku da naik muak la bai.
aku panggil mamat ni RADIO TANPA CHANNEL.... hahhaha
aku malas nak layan, tapi kekadang tu da melampaui batas tahap bebelnya korang tau tak...sampai tahap nak menguap pun buat bunyi dengan kuat...dia bersiul...buat bunyi mengerang la... nak telan air liur pun buat bunyi.... ko boleh tahan?... mamat ni akan buat camtu kalau takde topik nak bebel atau nak bercerita...
dia akan buat bunyi bunyi asing...bergendang la...adooiiiiiiii
kekadang aku terpikir gak,... napa la aku takde kuasa VITO untuk menyahhhhkan mamat poyo ni dari bilik aku niiiii...napaaaaa...bantu la aku...........


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...