Nuffnang

Saturday 2 April 2011

ce citer..ce citer

aku nk citer ckit...
aku cukup x berkenan klu de owg yg suke nk menampakkn diri nyer baik/baguih , dgn care bercerite pd umum ape yg dia buat..pe yg dia ckp..pe yg dia citer...pe dan pe lgik lah...(wat ever lah)...kowg rase patut ke smua tu?..tuk menampkkn diri mereka "BAIK dlm pelbgi segi"...ermm...
sbb ade sesetgh individu ni, suke owg tau dia BAEK..hahhaha funny ... so owg yg giler² n ckp lepas mcm aku ni,akn dicop..ermm..pe erk... "X BAEK LE KOT"...that y skrg ni..since aku joint in W/S team(SNE) aku memang hepi(hapening) joint diowg, hilang smua pening² yg bersarang dlm kepala otak aku ni...klu de yg de prblm memang hilang punye le...aku rase aman dgn diowg...I LUV U ALL (W/S-TEAM)....
bagi aku le kn..klu kite ni baek kn, x yah nk sembang kemeh sgt n x yah nk tjuk² n main wayang sgt....owg akn nmpk kite dlm segala segi, x yah bgtau kat umum pun, yg penting "ALLAH" tau tujuan kite n maksud diseblknyer...tu yg penting...
* moral of d'story - x yah menunjuk² sgt...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...