Nuffnang

Wednesday 6 April 2011

keje o keje

smlm la hr yg memenatkn, x pernah aku pressure mcm tu sekali....keje x berenti langsung...smpi ke mlm x abis² ..harus?
aku n d geng memang bengang dgn 1 betine ni le...memang bule wat gaduh tul le...mentang² dia ade kedudukn kat opis ni..nk tunjuk taring plak..da le kengkang..adoi..aku x tau nk luahkn camne lgik...
baru stayback 1 hri riuh nyer ngalahkn ktowg yg stay hr² ni...
"memang dasar..tut.."....

pastu paksa² owg jgn blk selagik x siap..."kpala lu"...hah hambik ko....

aku klu da geram memang tahap gaban ayat aku......
skit² dok ckp dept dia je yg bz..bistu..dept ktowg ni x bz..walhal dept dia tu dok received pe yg dtg dr ktowg ni...
ni ke yg dkatekn ACCT DEPT tu bagus...tang mane yg baguihnyer..."0" le...
yg wat duit..dept ktowg gak.... blah laaaa....grrrr%^!@(%@!*$!%%&!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...