Nuffnang

Tuesday 5 April 2011

mlm ku diganggu..

aku memang bengang btul ar mlm td....camne lak kat area umah aku, terutama block aku..yg paling byk anjing liar...
da le tu, mlm td anjing² tu bule menyalak hampir 1jam dowh...adoiyai x leh tido aku ank beranak....
yg cian ank² aku la...diowg nk tido tp takut....mcm pg ni..cian azim, dia nk trun ke kereta...sorg²...aku n ain da jln dulu..dia mcm terlmbt le...anjing tu bule lalu seblah dia...pe lagik...menagis sekuat hati le kwn tu....cian dia...aku dgn perasaan berani..menghalau anjing tu walhal aku ni pun takut gak...tp demi ank aku..aku beranikn diri gak...

gile tul anjing tu bule perhatikn aku jew...mesti dia da cam bau aku...eeee ngeri siot....hopefully xde pe² la pas ni...amin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...