Nuffnang

Monday 20 June 2011

Bola Jaring Daerah Petaling

 bergambar dulu sebelum bermulanya perlawanan.
 Puteri dan Kamalia, hanya 2 orang wakil dari Tabika Perpaduan Taman Batu Tiga.
Puteri meyandang Jersi GA,... memang betul kata cikgu dan jurulatihnya, puteri memang cekap buat jaringan..cayalah...
mula² memang aku tak berapa percaya, sbb aku sendiri pun tak pernah tengok puteri berlatih. tapi cikgunya cakap Puteri memang pandai main dan dia lah harapan bagi team Daerah Petaling ni...wah...
bangga aku dan suami dengan Puteri yang memang nampak aktif dalam bersukan,betul² ikut jejak langkah ayahnya...
inilah hadiah Hari Bapa buat suami ku, diatas kemenangan yg dirangkul oleh Puterinya sendiri..walaupun hanya jatuh tempat ke-3 sahaja, tapi bila pikir balik...tempat ke-3 pun, wakil Daerah tu bukan wakil sekolah...wahhhh..terharu bercampur bangga aku..makanya anak aku rangkul tempat ke-3 bagi pertandingan Bola Jaring Peringkat Negeri Selangor, semuanya yang bertanding ade 8 daerah,1 daerah ada 2 team....
.
 tengok la gaya puteri, sempat posing lagi sebelum perlawanan bermula..ish²... fokus puteri..hhahahah
 bersama cikgu dan jurulatih, .... suka sangat² time ni,...baru lepas di isytiharkan tempat ke-3.

bersama cikgu nor , kamalia, puteri dan cikgu lina...wakil bagi Tabika Perpaduan Taman Batu Tiga,...bangga kami kerana puteri dan kamalia pemain penting/harapan bagi wakil Daerah Petaling..
aku dan suami lah orang yang paling gembira semalam, hilang penat menunggu dari pagi sampai ke petang, akhirnya berbaloi jugak penantian kami. tak sia² puteri berlatih selama cuti sekolah hari tu,...
InsyaAllah, kalau ada rezeki puteri akan teruskan minat dalam permainan bola jaring dimasa akan datang..amin. umi dan ayah akan doakan kakak....luv u..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...