Nuffnang

Friday 3 June 2011

NoraElena

meh le aku citer pasal 1 drama yg sedang hangat ditayangkn kt TV3, drama ni memang tgh panas dikalangan yg mengikuti nya, citer ni sebenarnyer di adaptasi dari novel "Kasih Yang Suci".... so nak dijadikn citer, aku ni sebenarnyer x nak la layan sgt, walaupun aku memang minat giler kat Aaron Aziz ni.. sbb takut nanti klu da terjebak da susah nak lepas plak kn. 1 hr aku cuti la, maka tertengok le drama ni dari start 7-8mlm..dgn episod yg agak best la..start dari hari tu, aku terus terjebak dan makin terjebak..hhahahahah..


ni la hero n heroinnya... cute x?...cute kan...eeee geram aku...hahhahah penangan Aaron Aziz (seth tan)+ Siti Saleha(nora elena)..memang terangkat...

Pendapat aku la kan, aku belum pernah tgk citer drama melayu yg dapat menarik perhatian lelaki lagik, tp citer ni dpt menarik perhatian penonton lelaki, percaya tak?.... harus percaya...

tapi mejoriti yang mengikuti ni yg da kawen la... yg bujang tu masih kurang lagik..... serius, hubby aku sendiri pun mengikuti citer ni, bukan apa...klu sesape mengikuti drama ni, pada yg da kawen boleh membuatkn kita mengimbau kembali saat baru² kawen dulu.... tp citer ni lagik romantik lakn.......

tapi harap² jangan la ending nyer ikut sebijik macam novelnye, ramai yg mengharapkan mcm tu....hopefully not k...

ni la antara lagu² yg popular untuk drama ni, klu nak ikutkn ada 6 lagu semuanya, tapi aku letak 2 je la..hhahahhahaaaaa... layaaannnnnn

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...