Nuffnang

Tuesday 31 May 2011

mother's day special

mother's day special.......ermmmm mana nak start citer dulu ni,...
ok pada 26/5/2011 lepas, Tabika Perpaduan Taman Batu Tiga iaitu bersamaan dengan sekolah anak aku belajar la citer nyer ni, telah mengadakan majlis ni. Jadinya aku ni dengan perasaan yg serba salah terpaksa la mengambil cuti... tapi memang terharu dengan majlis tu..melihat kan keletah kawan² puteri ku yg mana ada diantara mak mereka yang tak dapat datang pasal bekerja...sayu/sedih aku tengok. tapi kita kena lah paham sebab ada setengah² company yang tak bagi kita ambik cuti mengejut ni, tapi kalau aku lain le...heheheheheh aku hentam je... ada share mar....wahhhh ayat tak ingat "tgn didada mata keatas"....


tapi aku rasa la kan , tak rugi jugak aku ambik cuti untuk joint majlis yang diadakan untuk aku"ummi"..wahhhh..
tujuan aku hanya untuk nak bagi anak"puteriku" happy dan dapat jugak aku kenal cikgu baru dia.. lagipun tahun ni anak aku last, tahun depan da masuk sekolah kebangsaan.. tapi bila puteri kluar dari tabika ni si putera plak bakal sekolah kat tabika ni, jadi aku ambik kesempatan ni untuk kenal dgn cikgu² yg bertugas...


 so ni je la gambar² yg dapat aku lampir kan, walaupun aku rasa da terlambat aku upload gambar² ni...hehheheeh tapi tak pe la kan... almaklum la aku ni byk bende yg nak buat..hohohohohoh...buat ape?...buat tak tau..hehheheh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...