Nuffnang

Wednesday 5 December 2012

Berhenti Seketika

Sejak aku baru sihat dan tengah mengandung ni, ramai gak yang bertanya .... ko da tak berniaga lagi ke?
adoiiii dalam kepala hotak dok pikir apa benda yang aku berniaga ni..hahhaha #lempanglaju²

sebenarnya aku tak la berniaga apa pun, kecik kecik je,malu nak cerita... kuih muih itu je, kalau ada pun kek.. itu pun tak banyak.Yang sebenarnya aku ni suka masak benda yang aku suka,bila bagi kawan² makan/rasa ramai yang suggest suruh jual, itu yang terus jadi bidang terjun papan anjal tu...

aku rasa aku akan mula aktif balik bila da beranak nanti kot, itu pun tengok keadaan dulu ye.
mak jemah ni ikut mood gak, mood tu datang dan pergi sesuka hati je...huhuhuh sorry la ye, aku ni memang camni,bila time rajin..ooo begitu punya rajin aku ni, kalau time penyakit "M" menyerang...hahhhh korang sendiri tahu la kan..usah korang pelik pulak.

okla ...nanti kalau datang idea mengarang lagi aku posted lagi wokeyyyy


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...