Nuffnang

Thursday 14 July 2011

aksi puteri cebek

aku nak cerita sikit ni...aku dan cik somi nak gelak besar sebenarnya pagi tadi, tengokkan gelagat Puteri yg tengah mengoda ayahnya, supaya dia tak yah pergi sekolah atas sebab² berikut: ayahnya MC "demam" cian kan..uhuks...itu je reason nya .... ni la penyakit anak dara aku yg sorg ni, ayah yg sakit dia yg tak nak pegi sekolah, alasannya..."cian ayah takde org nak jaga, biar la kakak jaga ayah kan yah kan?"... ayahnya klu da tengok muka anak buat muka seposen..memang senang kesian, tapi hakikat nya dia seorg yg garang....biasala kan...,,tapi mana² ayah pun walau garang camne pun, kalau anak mintak apa² mesti dapat punya, cuba mintak kat mak mesti tak dapat kan...kan.kan...betul tak?....
             so mari kite ikuti aksi cebek mencebek ala puteri ku ni...hohoohohohoh
 hah...yang ni time kene marah dgn ummi (aku la tu sape lgik)..hohohoho sebenarnya saje je nk tgk gaya cebekkn dia..hhohoho jahat tak aku ni...."ape la punye mak....."
 yang ni plak aku paksa dia pakai jugak baju sekolah dia....air mata member mengalir tak berhenti...adoi tak tahan tgk...saje je aku kan...lagi ummi..lagi...
 mase ni plak, tengah mintak perhatian dari ayah tersayang..... "ayah...tgk ummi ni yah... ".. ayahnya cume "ermmmm"...padahal tgh control nak gelak..smpi kembang² hidung..wahahahahahahah...
tapi yg pasti memang dia pakai jugak baju sekolahnya...tapi biasa la kan....ayahnya cutikan jugak la kan...ishhh cuba kalau dgn aku ...tak dapat la...sekolah tetap sekolah...ikut sape lagik..ikut cara pak majid le (abah aku)...hehehehe... selagi tak berbirat kat belakang aku ni, bukan anak pak majid namanya...hahhahahahahh..kenangan terindah tu.....
tapi bagi aku la kan... sayang ank di marah dan klu perlu dirotan...bukan diam kan je apa yg diorg buat, seolah² semua nya ok bagi diorg....tak betul tu...betul tak?.....
tapi untuk hr ni aku cuti kan anak aku ni kira halal la...heheheh lagi pun dia masih tadika lagi.... klu da masuk sekolah kebangsaan anak aku pggl "sekolah besau"...hohoh..no more cuti² tanpa dirancang ni....amaran keras dari aku...ceewaaaah....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...