Nuffnang

Thursday, 25 August 2011

Gulai Rebung + udang

ni la menu berbuka aku petang semalam,...korg plak berbuka menu pe?... jom cuci mata.
sorry ye kengkwn.... resepi takde la kali ni, sbb gulai ni same mcm rresepi gulai² yg ade di blog ni gak...cume yg lainnyer...rebung tu kene rebus dulu k...selamat mencube..

4 comments:

  1. aku masak rebung masak lomak ni...main lebur aje,tak rebus pun rebung nye dulu..kene rebus ek?..

    ReplyDelete
  2. dulu aku bantai gak....tp tok guru a.k.a. mak aku ckp rebus tu fungsinye utk membuang bau hancingnyer...dan bule melembutkan yg mana masih keras.....

    ReplyDelete
  3. gulai rebung....senang je nak buat...huhu..campur udang sedap gak tu..nanti nak buat letak udang pula.. :)

    ReplyDelete
  4. nti anta kat akk ckit tau..hehheeh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...