Nuffnang

Thursday 4 August 2011

PD

nape le aku ni kan, suka lewat upload citer² yang menarik... menarik ke? menarik la kot bagi aku..hahhaha
meh le dekat sikit, aku nak mula citer da ni... macam ni last sunday sehari sebelum bermulanye bulan ramadhan..aku anak beranak telah disponsor oleh adik ipar untuk berkelah di PD..ye PD...nak ulang lagi ke, tak yah la k.... ini semua plan last minit punya, klu plan dari awal for sure tak jadi betul tak? so aku dan suami pun pe lagi bergegas bersiap, kita org sampai memang awal pukul 9 pagi hohohoho lagi pun last berkelah masa raya cina hari tu dekat Teluk Batik. meh cuci mata nak...
 tengok la adik yg sibuk suruh aku ambik gambar dia sbb..sbb apa tau,sbb dia baru dpt jam baru...coiiii...
 peace yooo
 acara wajib ni..
auuwww...jgn jeles k, gambar ni di olah oleh puteri la sape lagi kan, sibuk suruh aku bergambar dgn ayahnye..
 baru sampai da mintak ice cream....layan kan aje ..

 adik kusyuk betul,sampai panggil suruh pandang camera pun tak dengar
ice cream lagi........please la dik..bape kali nak makan ni...............
 going back home...
haaa yang ni memang aku nak promote kat korg semua, masa aku on d way balik aku memang da pesan dgn suami yg aku nak singgah kat kedai jual ayam golek utk tapau bwk blk sbb memang dulu takde kerusi atau pun meja nak makan kat situ, memang org beli tapau bwk blk..,tiba² bila sampai tempat yg sama aku pegi tahun lepas, da berubah wajah..aku dgn terkesimanye terus mengarahkn suami berenti dan terus makan kat situ jugak... yang bestnye dulu kedai ni pakai lori kecik tu je(yg putih tu)..tup² bila sampai da lain....kedai ni memang mantop..terletak kat batu 6 sila tgk address kat gambar tu k, betul² sebelah Marina Resort..tepi jalan je...korg jgn risau sbb dari jauh da bau ayam panggangnye n asapnye...

yang ironiknye kedai ni, semua pekerjanye pakai topi cowboy.... pastu kat hiasan kedai ni ade byk pistol / tanduk lembu byk...gambar² cowboy..memang best....
yang penting kedai ni memang sempoi, sbb dihidangkan dgn cara "set" (nasi kukus+ayam panggang+sos+sup kosong+timun++air anggur) dgn hanya RM5.... ayam dia memang besauuuu
 yang ni pulak secucuk RM1 standard  la kan...semua ada....SOS TERBAEKKK
 ade berani....hahhaahah dia punye tempat panggang memang panjang, tak terambik aku gambarnye sbb penuh asap...

 heheheheh candid camera, adik yg kepenatan mata pun da tak larat nak bukak sambil ditgn ade drumstick
tu diaaa..... tido sudah...coooiiiiiiii............... mulut pun x basuh lagi ni dik oiiiii bangunnnn....
sekian je la citer aku buat masa ni...ada masa upload lagik k...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...