Nuffnang

Tuesday 5 July 2011

OT oh OT

uhuks..huhuhuhuhu     korg nak dengar citer sedih aku tak?...nak lah...aku nak citer ni...
memang bulan june lepas aku da rasa keresahan yang tahap gaban tau, sebab pe tau...huhuhuhuh aku tak de OT langsung...kalau ada pun 6jam setengah  jew ....harus?... aku adalah sedih sekali.....huaaahhhhhh...
mampuih le akuuuu..... sememang nya aku tak nafikan la kan...OT ni bule buat aku survive le sikit kan kan kan..so dengan rajinnya aku, kembali semula meng OT kan diri..hhehehe sebenar²nya memang every month aku buat OT ni,tapi da sampai mood malas tu mula la...plak tu kene lak penangan  "NORAELENA"..lagi la punah....akibatnya aku yg meraung..sekali lagik aku meraung...huuuaaaaahhhhhhhh...

tapi nasib baik ade peruntukkan di bulan julai ni nanti wahhhh...tapi itu nak pakai RAYA...oooo tidakkkkk
pe la aku ni, tu la...kalau ada peruntukkan tak hingat langsung...da tu mula la meraung....huaaaahhhhhh

 Apa nasihat korg kat aku ni...ce bagi idea sikit kat aku ni..... fffuuuhhhhhhh....

1 comment:

  1. nasib km sama gak dgn aku wehh.. tp aku bln jun masih ada lg OT, tp xbyk le spt bln2 sblm pose. tapi bulan julai ni mmg xde lg OT yg aku buat lg. adoii... ni yg pening kapla...nak byr kete, bil2, yuran sek. anak dll lg. tp aku ada la masyuk setiap bulan duit dari sewa rumah. tp xblh la jg nk hrpkan duit tu jgk kan...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...